قیمت رنگ استخری سحر 3.5 کیلویی

رنگ استخری سحر یکی از انواع رنگ های بادوام و پایدار است که با ساختار خاصی که دارد جهت اعمال در استخر طراحی شده است که مدل ها و طیف های مختلفی دارد. این رنگ دارای وزن ۳.۵ کیلویی است و بسته به نوع و ساختار هر مدلی از آن دارای قیمت های مختلفی بوده و نرخ های عمده آن بسیار باصرفه و ارزان می باشد.

قیمت رنگ استخری سحر 3.5 کیلویی

رنگ استخری سحر در وزن های مختلف

رنگ استخری سحر در وزن های مختلف رنگ استخری سحر در اوزان مختلفی ارائه می شود که به دلیل تنوعی که در آن دیده می شود نیاز تمام مشتریان پوشش داده خواهد شد. این رنگ محصولی است که با فرمولاسیون ویژه تولید شده و برای رنگ آمیزی استخر، استخر ورزشی، مخزن کشاورزی، مخزن آب، حوض و ..‌. بکار می رود.

این رنگ به نوعی عایق استخری بوده و عایق رطوبتی بوده و از انتقال نم و آب پیشگیری می کند و با فرمولاسیون مخصوصی که دارد جذب بافت بتن می شود و به طور کامل ترک های مویی را پر می کند. این رنگ دارای چسبندگی فوق العاده بالایی بوده و به راحتی به سطوح مختلف مانند فلز، کاشی، رنگ، بتن، موزائیک، سرامیک، سنگ و … می چسبد.

رنگ استخری نقاط آسیب دیده را ترمیم نموده و دارای خاصیت ضدباکتری، ضدخزه، ضدجلبک و ضد آب می باشد و در برابر سولفات، یون، سایش، کلر و ضربه نیز مقاومت بالایی دارد. این پوشش در برابر شرایط مختلفی آب و هوایی مانند سرما و گرمای بالا و اشعه خورشید دوام و پایداری بالایی داشته و از پوشش سطحی و عمقی بالایی نیز برخوردار می باشد.

بیشتر بخوانید :  قیمت نهایی رنگ اکریلیک ممتاز سحر در کرمان

بزرگترین فروشنده عمده رنگ استخری سحر

بزرگترین فروشنده عمده رنگ استخری سحر بزرگترین فروشنده رنگ سحر در بازار حضور فعالی دارد و این محصول را به صورت عمده و بدون واسطه و در کیفیت عالی و با بهترین نرخ در دسترس مشتری قرار می دهد. رنگ استخری 3.5کیلویی و دیگر اوزان آن در طیف های مختلفی ارائه می شود که نیاز تمام مشتریان پوشش داده می شود.

رنگ استخری دارای دو نوع پایه آب و پایه حلال است که نوع پایه آبی به دلیل اینکه از مواد شیمیایی در آن استفاده نشده برای استخرهای کشاورزی و شربی بهترین گزینه است. نوع پایه حلالی نیز بر پایه رزین ها ساخته شده و دارای چسبندگی و مقاومت بالایی در برابر کشش و مواد شیمیایی بوده و از خاصیت آب بندی برخوردار می باشد.

جهت اجرای این رنگ باید ابتدا سطح را از هر نوع آلودگی و گرد و غبار پاکسازی نمود و بعد از آن پرایمر و بعد رنگ را با قلمو یا ایرلس اعمال نمود. نوع حلالی آن بسیار براق بوده و دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد.

1

  1. سلام … تولید داخلی با کیفیت این محصولات و پوشش بازار داخلی زمینه اشتغال زایی فراوانی را به همراه داشته است. پوشش بازار داخلی در دنیای تحارت مدرن دیگر در کیفیت و در محیط داخلی سازمان خلاصه نمیشه و در واقع میشه گفت حتی با کیفیتی به مراتب پایین تر و با درپیش گرفتن استراتژی تمرکز در شبکه توزیع و بازاریابی و به ویژه خدمات پس از فروش، سلایق مشتری رو با استاندارد های تولید کننده شکل داد و باعث برتری و اثر هاله ای در ذهن مشتری شد. بنابراین مصرف کننده قیمت و کیفیت ایده ال رو از روند مطلوبیت خرید خارج میکنه و تمایلات خودش رو با سیاست های تولید کننده مطابقت میده و به این گمان مطلوبیت نهایی رو حاصل میکنه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.