ماندگاری بالای رنگ با رنگ اکریلیک مات کرومات

استفاده ازمواد پلیمری در رنگ اکریلیک مات کرومات

استفاده ازمواد پلیمری در رنگ اکریلیک مات کرومات

رنگ اکریلیک مات کرومات یکی از رنگ های شیمیایی با دوام و ماندگاری بال است زیرا از مواد تشکیل دهنده آن پلیمر ها هستند که با خشک شدن رنگ موجب سخت شدن رنگ روی سطوح می شوند و به راحتی تغییری در آنها بوجود نمی آید.

پایه حلال این رنگ ها به دو بخش آب و حلال های نفتی تقسیم می شود. بر اساس حلالی که رنگ آکرلیلک مات کرومات داشته باشد ویژگی های رنگ تغییر خواهد کرد مثلا نمونه هایی که در آب حل می شوندزود تر خشک می گردند و سطح رنگ شده بسیار مقاوم خواهد بود.

انواع مختلف رنگ آکریلیک به شکل های رنگ اکریلیک مات کرومات، براق و نیمه براق وجود دارد. رنگ اکریلیک مات کرومات پوشش دهی بسیار خوبی دارد و موجب محافظت از سطح می شود ولی قابلیت شستشو برای این رنگ ها وجود ندارد. رنگ اکریلیک دارای تنوع رنگی بالایی می‌باشد. این رنگ به سرعت خشک می شود و به دلیل ترکیبات سازگار با محیط زیست هیچگونه آسیبی به آن وارد نمی کند. این رنگ بوی تندی ندارد به همین دلیل کار کردن با آن برای افرادی که حساس هستند بسیار مناسب است.

چگونه رنگ آکرلیلک مات کرومات را ارزان بخریم؟

چگونه رنگ آکرلیلک مات کرومات را ارزان بخریم؟
معمولا برای ارزان و کمتر از قیمت استاندارد خریدن کالا یا محصول باید حجم بالایی از محصول را خرید نمایید. رنگ نیز در صنایع مختلف کاربرد دارد و هر کدام از این محصولات با توجه به ویژگی های خاصی که دارند در جایی استفاده می شود. عرضه مستقیم رنگ از کارخانه ها به فروشگاه های رنگ موجب کاهش قیمت و عرضه رنگ آکریلیک به صورت عمده خواهد شد و در واقع به قیمت درب کارخانه به فروش می رسد. برای خرید ارزان رنگ به فروشگاه هایی که محصولات خود ا به قیمت عمده می فروشند مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید :  با فروش ویژه دبه 15 کیلویی رنگ آکرلیک کاپارول، خريداران و مشتريان به سراغ فروشگاه هاي شما خواهند آمد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.