مرکز پخش اپوکسی زینک ریچ دوجزئی

اپوکسی زینک ریچ دو جزئی در واقع یک ضد زنگ عالی و درجه یک محسوب می شود که در برابر فشارهای مختلف از فلز محافظت می نماید و به دلیل این که بر پایه رزین اپوکسی و هانر پلی امید تولید گردیده است به آن دو جزئی می گویند و محصولی با کیفیت است که غنی از روی می باشد. مرکز پخش و عرضه اپوکسی زینک ریچ دوجزئی با فروش بی واسطه و مستقیم بهترین و استاندارد ترین نوع این محصول به مشتری کمک می نماید که خریدی راحت و قابل اطمینان داشته باشد و آن را با قیمتی مناسب خریداری کند.

مرکز پخش اپوکسی زینک ریچ دوجزئی

نحوه تولید اپوکسی زینک ریچ

نحوه تولید اپوکسی زینک ریچ
آستری اپوکسی زینک ریچ عمدتاً بر پایه روی هاردنر پلی آمید و خود اپوکسی تولید می‌شود. به عبارت دیگر از ترکیب رزین اپوکسی، پودر روی و سخت‌کننده پلی آمید فرموله می شود.
با استفاده از این دو ماده و براساس میزان اختلاطی که غلظت مواد سازنده آن دارد، تولید کنندگان زینک ریچف محصولات خود را تولید می کنند. عمده فعالیت آن برای حفاظت از فولاد و همچنین سطوح فلزی در مقابل عوامل طبیعی و شیمیایی است.
پودر روی یا زینک به کار رفته در اپوکسی زینک ریچ ، به هرمیزان که استفاده شود غ تاثیر زیادی در کیفیت نهایی محصول و همچنین قیمت نهایی ان دارد.

به طور مثال مقدار زینک (روی) اگر ده درصد باشد و یا سی درصد باشد و یا شصت درصد و یا هفتاد یا حتی نود درصد باشد، کاربرد های بسیار متفاوتی به آستر اپوکسی زینک ریچ می دهند؛ به طور مثال برای آب و هوای تهران و کرج استفاده از اپوکسی زینک ریچ شصت تا هفتاد درصد برای ضد رطوبت و ضد زنگ نمودن اسکلت فلزی ساختمان، فلاشینگ نما و سایر آهن آلات ساختمان مناسب می باشد.

ولی برای مناطقی مثل پالایشگاه و پتروشیمی که ممکن است بخارات اسیدی در محیط باشد ، استفاده از ضد زنگ اپوکسی نود درصد به همراه سایر تمهیدات دیگر مورد نیاز می باشد.
این ماده پس از این که بر روی سطوح فلزی و فولادی پوشش داده شد، در مقابل رطوبت، آب، محیط های صنعتی، مواد شیمیایی و … قابلیت محافظتی دارد.

از اپوکسی زینک ریچ برای رنگ آمیزی سازه های فلزی در پالایشگاهها و پتروشیمی‌ها نیروگاه‌ها و در کل سطوح خارجی مخازن و لوله ها استفاده می شود همچنین در بدنه و عرشه کشتی ها در محیط های صنعتی و دریایی تاسیسات مربوط به فرآیندهای شیمیایی و تصفیه فاضلاب و سکوهای فراساحلی شاهد استفاده از اپوکسی زینک هستیم.

بیشتر بخوانید :  نمايندگی فروش عمده رنگ نسوز صنعتی باعث تسهيل خريد و فروش می شود

اپوکسی زینک ریچ با استفاده از حفاظت کاتدی از خورده شدن سطوح جلوگیری می کند. توصیه می شود که ضخامت فیلم خشک ۳۰ تا ۵۰ میکرون و زمان اجرای لایه بعدی حدود ۱۶ تا ۲۰ ساعت بعد باشد. اپوکسی زینک ریچ از نوع دو جزئی با فوم خاکستری است و عاری از هرگونه حلالهای کلردار یا بنزینی است.
اپوکسی زینک ریچ معمولاً در درجه در ۲۵ درجه سانتیگراد حدود ۲ ساعت زمان خشک شدن سطحی نیاز دارد. زمان خشک شدن کامل چیزی حدود ۱۶ ساعت و زمان سخت شدن چیزی حدود هفت روز است.

این محصول طبق استانداردی لازم از برترین مواد اولیه توسط مراکز تولید معتبر به بهترین صورت تهیه می گردد و در بسته بندی های مختلف کوچک و بزرگ به بازار فروش ارائه می گردد، خرید از مراکز تولید و فروش اصلی نیز تنها روشی است که مشتری را از برترین کیفیت با اطمینان خاطر بهره مند می سازد‌.

پخش انواع اپوکسی زینک ریچ

پخش انواع اپوکسی زینک ریچ
شرکت ما پخش انواع اپوکسی زینک ریچ را در سطح استان و کشور را برعهده گرفته است. شما می توانید برای استفاده عمده و تکی محصولات سفارش خود را در سایت ترنج کالر ثبت فرمایید تا کارشناسان و مشاورین ما در اسرع وقت راهنمایی های لازم را به شما بدهند.

پخش و فروش بی واسطه و مستقیم اپوکسی زینک ریچ هم به نفع مشتری است و هم این که به سود فروشنده می باشد و فروشنده برتر با برگزیدن این روش ارائه به تمام مشتریان این امکان را می دهد که انتخابی درست و قابل اطمینان داشته باشند و با کیفیت ترین نوع این محصول را با قیمتی استثنایی و مناسب خریداری نمایند.

مراکز فروش و تولید برتر با ارائه آنلاین محصول خود را به سراسر کشور معرفی می کنند و به این شکل فروش خود را گسترش می دهند و به بهترین شکل این محصول را معرفی می نمایند و با صرف کم ترین هزینه به بازار یابی می پردازند.

بنابراین روش فروش آنلاین و مستقیم بهترین روش هم برای مشتری است و هم برای فروشنده روشی به روز می باشد که هم راحتی هر دور طرف معامله را به دنبال دارد و هم روشی پر سود برای دو طرف محسوب می شود.

عوامل موثر بر کیفیت زینک ریچ اپوکسی

عوامل موثر بر کیفیت زینک ریچ اپوکسی

از عوامل موثر و تاثیر گذار بر زینک ریچ اپوکسی در درجه اول مواد اولیه آن می باشد که هر چه کیفیت آن بالاتر باشد محصولی که از آن تهیه می شود در سطح بالاتر قرار می گیرد، این محصول را همچنین وقتی طبق استاندارد های لازم زیر نظر کارشناسان مجرب آن را تولید نمایند و هیچ گونه نا خالصی در آن به کار نرود مطمئنا از نظر کیفیت بالاتر خواهد بود و کارایی بهتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :  بازار فروش رنگ اپوکسی آهن ارزان

همچنین نوع بسته بندی نیز در کیفیت و حفظ مرغوبیت این محصول نقش موثری دارد، این محصول در انواع مختلفی و برند های متفاوتی تولید می گردد که بعضی از برندها به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد توجه می باشد و از بازار پر فروشی برخوردار است.

علاوه بر این که هنگام خرید و انتخاب رنگ اپوکسی باید بهترین نوع آن را انتخاب نمود هنگام استفاده نیر باید به نکاتی توجه نمود و نکاتی را رعایت کرد تا بهترین نما را داشته باشد، هنگام استفاده از این محصول باید سطح مورد نظر از هرگونه آلودگی عاری باشد.

بنابراین زینک ریچ اپوکسی اعلا و با کیفیت از بهترین مواد اولیه تولید شده است که مشتری باید هنگام خرید بهترین نوع آن را انتخاب کند و به بهترین روش آن را مورد استفاده قرار دهد تا بهترین کارایی را داشته باشد.

این محصول را همچنین باید از مراکز معتبر خریداری نمود چرا که این مراکز برترین کیفیت را به فروش می رسانند و به رضایت مشتری اهمیت می دهند و مشتری می تواند برترین کیفیت را به آسانی از آنها خریداری کند.

چند کاربرد رنگ اپوکسی برای فلزات

چند کاربرد رنگ اپوکسی برای فلزات

رنگ اپوکسی یک رنگ صنعتی و درجه یک که از مقاومت فوق العاده ای است و کاربرد مختلفی برای فلزات دارد، این محصول به دلیل این که به سطوح مختلف درخشندگی و شفافیت می بخشد و در مقابل فشارهای مختلف و رطوبت استحکام بالایی دارد استفاده از آن برای فلزهای که در معرض خوردگی می باشند به انواع فلز دوام و مقاومت بسیار بالایی می بخشد و باعث می شود استحکام بالایی در برابر رطوبت داشته باشند.

استفاده از این نوع رنگ به دلیل درخشندگی که دارد به فلزهای مختلفی نیز زیبایی می بخشد و همچنین یک عایق بند عالی به شمار می آید که می توان با استفاده از آن یک لایه و پوشش عالی بر روی فلز به وجود آورد و آن را در مقابل سرما و گرما و فشارهای دیگر مقاوم نمود.

این نوع رنگ همچنین برای طراحی نیز به کار می رود و به دلیل این که از برترین مواد اولیه تولید شده است می توان به استفاده از آن طرح های ماندگاری را بر روی انواع فلز ایجاد نمود.

رنگ اپوکسی به دلیل کارایی عالی و نمایی شیک و درخشنده برای زیباسازی و بالا بردن دوان انواع نرده های داخل خیابان نیز استفاده می گردد که هم انواع آن را در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم می سازد و هم این که باعث زیبایی آنها می شود.

بیشتر بخوانید :  صادرکننده رنگ اپوکسی پلی آمید عمده

چه تفاوتی بین رنگ های اپوکسی وجود دارد؟

چه تفاوتی بین رنگ های اپوکسی وجود دارد؟

رنگ های اپوکسی انواع مختلفی دارند که از آن ها برای سطوح مختلف استفاده می نمایند که یکی از تفاوت های اصلی آن را می توان کاربرد آنها دانست که یک نوع آن برای فلز و بالا بردن ماندگاری آن به کار می رود و آن را زیبایی می بخشد و نوعی دیگر که برای دیواره های مختلف و سطوح متفاوت به کار می رود، انواع این محصول از لحاظ مواد اولیه و روش استفاده با هم تفاوت دارند.

رنگ اپوکسی فلزات نیز انواع مختلفی دارد که از آن برای حفاظت از تأسیسات صنعتی و اسکلت های فلزی و سطوت فلزی دیگر استفاده می شود و غلظت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و از تینر برای رقیق سازی آن استفاده می نمایند که این نوع رنگ با رنگ های اپوکسی دیگر که برای سطوح مختلف به کار می رود و رنگ پودری اپوکسی از نظر حلال و غلظت و چسبندگی کاملا متفاوت می باشد.

از این رنگ به دلیل مقاومت بالا در سرویس بهداشتی و حمام و دستشویی نیز استفاده می شود و با این که با رطوبت ارتباط نزدیک دارد اما از دوام بالایی برخوردار می باشد البته باید توجه داشت همیشه برترین نوع آن را انتخاب نمود.

رنگ روناس یکی از رنگ های اپوکسی اعلا است و یکی از برندهای معروف آن می باشد که کارایی بالایی دارد و عملکرد بسیار خوبی در رنگ کردن سطوح مختلف دارد.

بنابراین انواع رنگ اپوکسی با هم تفاوت هایی دارند که اغلب تفاوت آنها را باید در میزان غلظت و حلال و کاربرد آن جستجو نمود، این محصول یکی از برترین و با کیفیت ترین نوع رنگ محسوب می شود که توانسته است رضایت مشتری را جلب نماید و عملکرد عالی دارد.

بازار خرید اپوکسی زینک ریچ دوجزئی با بهترین کیفیت

بازار خرید اپوکسی زینک ریچ دوجزئی با بهترین کیفیت

بازار خرید اپوکسی ریچ دوجزئی باکیفیت و مرغوب بسیار پر رونق است و توانسته است مشتریان زیادی را به خود جلب نماید، این محصول را مراکز فروش برتر بدون واسطه ارائه می دهند و خرید از آنها هم آسان و ارزان انجام می گیرد و هم مشتری در با اطمینان خاطر می تواند بهترین کیفیت را انتخاب نماید.

برای ارتباط با مراکز خرید برتر و معتبر اصفهان و برای به دست آوردن اپوکسی زینک ریچ اصل و درجه یک می توانید خیلی راحت در مکان های مختلف به خرید آن اقدام کنید و خریدی ویژه را بدون هیچ گونه محدودیت با قیمتی باور نکردنی به خود اختصاص دهید.

12

  1. برای تهیه این نوع از محصولات سایت باید چطوری هزینه ش رو پرداخت کنیم؟ آیا باید قبل از خرید پول را واریز کنیم یا پرداخت درب منزل هم دارد؟ ممنون میشم پاسخگوی سوالات من باشید.

  2. من مشتری دارم امکانش هست این رنگ ها رو به صورت مستقیم ارسال کنید به کشور مقصد با فاکتور خودم ممنون اگر امکان داره زودتر جواب بدید

    • انواع مختلف رنگ اپوکسی فلزات شامل رنگ اپوکسی فلز و رنگ پلی اورتان فلز می گردد . همچنین طیف وسیعی از سایر رنگ ها بر روی فلز اعمال می گردد.

        • پلی اورتان فلز ضد آفتاب و ضد یو وی است وبا ضخامت های کمتری اجرا می گردد و اپوکسی فلز چسبندگی به فلز بیشتری دارد و در ضخامت های بیشتر اجرا می گردد.

  3. خسته نباشید من از نمایندگی الوان رنگ زینک ریج تولد ۱۳۹۹ برج ۱۱ خرید ایا خراب میشه رنگ ؟ و اینکه میشه زینگ ریج که لایه میانی اپوکسی هست را به عنوان ضد زنگ د رنگ اصلی بر روی ان زده بشه ؟

    • تاریح انقضا رنگ معمولا روی قوطی درج می گردد و همچنین در برخی موارد چنین موضوعی اماکن پذیر است.

  4. رنگ اپوکسی فلزات نیز انواع مختلفی دارد که از آن برای حفاظت از تأسیسات صنعتی و اسکلت های فلزی و سطوح فلزی دیگر استفاده می شود…انواع مختلف رنگ اپوکسی فلزات چه حالت هایی دارد و برای چه کارهایی استفاده می شود ؟

    • رنگ اپوکسی فلز انواع مختلفی برای فلزات نمای ساختمان و یا مدفون در خاک و یا غوطه ور در آب از ضد زنگ اپوکسی معمولی تا کولتار اپوکسی و یا زینک ریچ و سایر موارد تولید و فرمولاسیون شده است.

  5. برای فلاشینگ نمای ساختمان زینک کرومات بهتره یا ضد زنگ اپوکسی یا زینک ریچ اپوکسی یا ضد زنگ معمولی ؟

    • معمولا استفاده از زینک ریچ اپوکسی در این موارد بیشتر توصیه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.