بازار فروش رنگ های ترافیکی سرد و گرم

بازار فروش رنگ های ترافیکی سرد و گرم در ایران بسیار داغ بوده و روزانه مشتریان زیادی به تهیه آنها اقدام می کنند. جهت اطلاع از نحوه خرید و فروش و قیمت رنگ ترافیکی گرم و رنگ ترافیکی سرد، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

بازار فروش رنگ های ترافیکی سرد و گرم

تفاوت رنگ ترافیکی سرد و گرم در چیست؟

تفاوت رنگ ترافیکی سرد و گرم در چیست؟

رنگ های ترافیکی به 2 نوع سرد و گرم دسته بندی می شوند : ( یک نوع
دیگرد دسته بندی به صورت رنگ ترافیکی تک جزئی ، رنگ ترافیکی دو جزئی و چند
جزئی می باشد )
نوع سرد : 1) اکریلیک تک جزئی همراه با رقیق کننده مخصوص
2) اکریلیک برپایه آب تک جزئی 3) اکریلیک دوجزئی 4) خط کشی پایه کلر و
کائوچو 5) خط کشی سرد اکریلیک ترموپلاست تک جزئی 6) خط کشی محوری اکریلیک
ترموپلاست دو جزئی
نوع گرم : 1) هیدروکربنی ترموپلاست تک جزئی ( اسپری ) 2) هیدروکربنی ترموپلاست اسکرید 3) هیدروکربنی ترموپلاست اکستروژن

رنگ گرم برای مکان هایی که عمر مفیدشان 3 سال یا بیشتر باشد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این نوع رنگ برای خط کشی محوری خیابان برای سرعت کمتر از 60 کیلومتر مناسب نمی باشد.

رنگ سرد برای مکان هایی که عمر مفیدشان 6 ماه تا یک سال است بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ گرم در خط کشی جاده ها فقط با ماشین های خط کشی قابل استفاده است اما رنگ سرد را علاوه بر ماشین خط کشی میتوان به صورت دستی نیز مورد استفاده قرار داد.

بیشتر بخوانید :  معرفی رنگ ترافیک اکریلیک ترموپلاست

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی در بازار

قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی در بازارقیمت فروش عمده رنگ در نقاط کشور متفاوت است . قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی بسته به نوع کیفیت و کاربرد آن متفاوت می باشد و از سوی تولید کنندگان در یک لیست تنظیم شده و در مراکز فروش قابل دسترس می باشد.

انواع رنگ های ترافیکی سرد  پایه حلال به طور معمول به صورت کیلویی در حلب های 25 کیلویی و بشکه های 250 کیلویی در بازار عرضه می شوند . ولی  رنگ های ترافیکی گرم به صورت پودری هستند کهبسیار سریع تر خشک می شوند ؛ رنگ های ترافیکی گرم با ماشین های ویژه رنگ ترافیکی نصب و اجرا می گردند .قیمت معمول و منصفانه هرکیلو رنگ ترافیکی ترموپلاست استاندارد زرد که به عنوان رنگ سرد ترافیکی نیز مشهور است به صورت  پایه حلال  از کیلویی 30000هزار تومان تا 37000هزار تومان بسته به نوع کیفیت و کارخانه تولید کننده و دارا بودن استانداردهای راهداری و سازمان استاندارد قیمت دارند  و همچنین قیمت هر کیلو رنگ ترافیکی  ترموپلاست سفید از کیلویی 31000هزار تومان تا 39000تومان در بازار عرضه می شوند. برای اطلاع از قیمت رنگ های دوجزئی و گرم و از پیش تولید شده  با کارشناسان  فروش شرکت رنگ ترنج تماس بگیرید.

اولین تولید کننده رنگ ترافیکی

اولین تولید کننده رنگ ترافیکیدر سال 1911 رنگ به عنوان خط کشی خیابان ها در ایالت میشیگان آمریکا مورد استفاده قرار گرفت به طوری که قبلا از سنگ های سفیدی بدین منظور استفاده می شد. در سال 1926 فردی به اسم “متی مور” پیشنهاد آزمایش بر روی رنگ های ترافیکی را مطرح نمود که شامل : سازگاری رنگ با سطح ، مقدار و قدرت پوشش دهی رنگ ، مقدار زمان خشک شدن ، مقاومت در برابر نور خورشید ، قابلیت دید در روز و شب و … بود.

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی نانو

اولین تولید کننده رنگ ترافیکی مربوط به کشور های آمریکایی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردارند.

رنگ های گرم و سرد ترافیکی به غیر از نوع تولید و کاربرد در مباحث روانشناسی رنگ نیز به لحاظ گرمی و سردی مورد بررسی قرار می گیرند.

در ترافیک بین المللی، رنگ های ترافیکی تک جزئی سرد و رنگ ترافیکی دو جزئی گرم به منظور نشان دادن محل وضعیت و موقعیت خاصی در جاده استفاده می شود. رنگ های ترافیکی تک جزئی سرد معمولاً برای نشان دادن مناطقی که باید از آنها احتیاط کرد، مانند مناطقی که خطرناک هستند، به کار می رود.

به عنوان مثال، رنگ آبی برای نشان دادن محل پارکینگ، رنگ سبز برای نشان دادن محل ایستگاه اتوبوس و رنگ زرد برای نشان دادن مناطقی که باید از آنها احتیاط کرد، مانند مناطقی که باید کند شود، اعمال می شود.از طرفی، رنگ های ترافیکی دو جزئی گرم برای نشان دادن مناطقی که باید به دقت و با سرعت بالا عبور کرد، مانند جاده های اصلی و بزرگراه ها، کاربرد دارد.

به عنوان مثال، رنگ قرمز و سفید برای نشان دادن خطوط جداکننده جاده و رنگ سیاه و سفید برای نشان دادن خطوط جداکننده بین دو جهت حرکت، استفاده می شود.در کل، استفاده از رنگ های ترافیکی تک جزئی سرد و رنگ ترافیکی دو جزئی گرم در ترافیک بین المللی، به منظور افزایش ایمنی و بهبود ترافیک در جاده ها بهره برداری می گردد.

لیست بازار فروش رنگ ترافیکی

لیست بازار فروش رنگ ترافیکیلیست بازار فروش رنگ ترافیکی را می توان از شرکت های تولید کننده به دست آورد. این بازار به صورت مستقیم و غیر مستقیم محصولات را به مصرف کنندگان عرضه می کند. رنگ ترافیکی علاوه بر بازار داخل در بازار بین المللی نیز به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید :  ويژگي هاي مراکز خرید رنگ ترافیکی صبا شیمی آریا

در این بازار می توان برندهای مختلفی از این محصول را مشاهده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.