قیمت مناسب روغن الیف رزین گل

معرفی محصولات روغن الیف رزین گل

روغن الیف رزین گل
روغن الیف رزین گل سطح را کاملا صاف و یکنواخت می کنند و رنگهای ساختمانی روی آن به خوبی می چسبند.

قبل از رنگ آمیزی سطوح گچی و چوبی با رنگ های ساختمانی لازم است از یکسری موادی جهت اشباع کردن این سطوح استفاده کرد تا مواد پوششی مانند رنگ روغن و سایر رنگ های ساختمانی و رنگ روغنی ساختمان به خورد گچ و چوب برود، یکی از این مواد پوششی روغن الیف رزین گل می باشد. روغن الیف رزین گل سطح را کاملا اشباع می کند. در نتیجه عدم استفاده از روغن الیف رزین گل درجه پوشش روی سطح به راحتی سست می شود و با ریزش رنگ مواجه می شوید.

در هنگام دریافت قیمت رنگ روغنی و قیمت رنگ آلکیدی ساختمان حتما به خلل فرج دیوارها باید دقت شود و میزان روغن الیف مربوطه نیز مشخص گردد.

پس از استفاده از روغن الیف رزین گل در نتیجه پر شدن کلیه خلل و فرج سطوح با استفاده از روغن سطحی پر و در نهایت صاف و یکنواخت می شود که در این حالت سطح کاملا مناسب برای رنگ آمیزی است. در ادامه به معرفی ویژگی های برخی محصولات الیف رزین گل و لیست قیمت محصولات می پردازیم.

روغن الیف رزین گل مخصوص بتونه با برچسب آبی

این محصول مخصوص بتونه است و از مواد اولیه عالی تهیه شده است و سبب ایجاد یک چسبندگی و قوام مناسب روی بتونه می شود. در نهایت روغن الیف رزین گل مخصوص بتونه با پوشاندن کلیه درزها و ترک ها سطحی کاملا صاف و صیقلی ایجاد می کند. از اثرات مثبت دیگری که بعد از استفاده از بتونه روغنی ایجاد می شود، ایجاد استحکام و چسبندگی بین لایه های مختلف بعدی است که روی آن قرار داده می شود.

واکس براق کننده رزینول- الیف رزین گل

این واکس براق کننده از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است و برای براق کردن و جلادهی انواع کفپوش، سطوح چرمی، موزاییک، سنگ های تزئینی و داشبورد اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد.

لیست قیمت محصولات روغن الیف رزین گل

کلیه قیمت های ذکر شده در جدول مربوط تاریخ 1/04/1399 می باشد. جهت دریافت اپدیت قیمت های روغن الیف رزین گل که در پروژه های بزرگ ساختمانی بر روی قیمت عمده رنگ تاثیر می گذارد قیمت های این جدول در سال 1401 حدودا سه برابر شده است.

لیست قیمترزین گل

جهت دسترسی محصولات اورجینال و قیمت مناسب روغن الیف رزین گل می توانید سفارش خود را در سایت ترنج ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.